9. sep. 2008

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Kjeder rævva av meg for tida! Alle har jo flytta fra byen, og de som er igjen er egentlig ikke her (Hilde, jobber på hurtigruta..) eller er opptatt når jeg har fri (Mette, fast jobb..). Gleder meg til Sara kommer hjem igjen! Går bare å venter på at jeg skal på jobb, stort sett. Må fikse leseplan slik at jeg iallfall kan gjøre noe fornuftig med fridagene mine..! Og nei, det er ikke mye selskap i sløvingen.. Han sover jo til kl.16!!! :P
Har lyst til å flytte, begynner faktisk å bli lei Trondheim. Forhåpentligvis går det over! :)

Lurer på hva jeg og Nha holdt på med for nøyaktig 1 år siden.. hm. Sjekke gamle dagbokinnlegg;)

2 kommentarer:

  1. fint bilde av elefantene:) nha ly

    SvarSlett
  2. forresten, du må sende meg linken til bloggen til søstra til morten, så kan jeg jo se meg selv utenfra..:P hehhe

    SvarSlett