4. sep. 2008

Tilbake i Trondheim!

Var en fin, men j*vlig kald uke hjemme hos mams. Fikk besøkt kjente og kjære, men ble ingen blåbærtur eller kveldstur til Helandervannet.. Var regn og vind hver dag, så det fristet lite å gå tur i skogen! På mandag var det nysnø på de høyeste fjelltoppene... YAY!
Mamma fiksa litt på noen av ebay-kjolene mine som var for store, så nå er de klar til bruk. Flotters for meg som bruker kjoler såååå ofte ja:P
Anyways, neste hjemtur blir til jul.. dyyyrt blir det, så vet hva jeg skal ønske meg i julegave fra mamsen og Knut.. haha:) Forrige jul var jeg jo i Mexico sammens med Nha Ly, så må nesten nordover i år. Dessuten er jeg jo nærmere julenissen da, så det så!! :P

I dag har det vært vaskedag hjemme og Morten måtte hjelpe til!! Glemte å ta bilde av han midt i vaskinga, skulle jo seff ha postet det her;)

Ellers lurer jeg på hvilke fag jeg skal ha i høst! Har bare funnet et 7,5 poengers fag hittil.. må jo ha flere! Forslag?? Annka foreslo KULT-fag (tverrfaglige kulturstudier), skal se hva jeg finner på studweb.. hm.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar