17. sep. 2008

Sjuko...

Jess, jeg har klart å bli syk. Herlig! Ikke skjønner jeg hvordan, for jeg har vært skikkelig flink til å bruke skjerf og lue (i det minste bruke hetta på hettegenser/hettehakke:P) når det har vært småkaldt ute. Tror kanskje mandagen var dagen det gikk galt, sovna av på senga i tynn bukse og t-shirt - med vinduet på vidt gap. Var ganske så kald da jeg våknet! :/

Nå får jeg ikke sove fordi det klør no så j*vlig i halsen. La meg før midnatt, men sto opp for en liten time siden. Tipper jeg har sovet max 3 timer..
Så, ingen skole for meg i dag. Kan vel alltids dra til Dragvoll å kjøpe bøker, men tror ikke andre i forelesningssal vil bli så happy hvis jeg skal sitte på bakerste rekke å hoste og snørre:P Ikke alle er som Mette som faktisk VILLE ha meg på besøk fordi hun "kunne trengt et par sykedager fra jobb".. :P

Oppdatert meg på blogger den siste timen, og fra Nha Ly sin klikka jeg meg videre til x antall andre blogs. Interessant! :)

Fant noen stilige ting som jeg vil ha! :P

Sånn skal jeg også knyte tørklet mitt! (Hm, og bli mer forkjøla???...)

Gode gamle! Pleier å se folk med sånne av og til, og lurer alltid på hvor de har fått tak i de.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar