23. okt. 2007

Torsdag 20 og fredag 21. september;

På torsdag hadde vi gjesteforeleser fra Sunndalsøra! Morsomt å høre sånn dialekt igjen, selv om den muligens var litt ”utvanna” :) Lærte oss litt om Brasils historie..
Ellers var det Shopping Barra i fritimene, og jeg tror nå jeg vet hvor alle pengene våre blir av.. :P Fant meg iallfall surfeshorts som passer til surfe-shirten min da. Og en hettegenser! Jippi:) Jeg, Nha, Guro og Linda trodde sambaen begynte kl 17, men skjønte at vi nok var sent ute da vi kom kl.16:50 og alle sto å øvde på trinn vi ikke hadde sett før:P Gikk overraskende bra for oss likevel, så mistenker at de hadde tatt seg veldig god tid til oppvarming..! hehe..
Fredag var det capoeira, men jeg var ikke med på grunn av strekken i låret fra sist gang.. au. Tipper jeg aldri tør å slå hjul igjen..! Var gøy å se på.. men frustrerende når de lærte nye spark som jeg ikke kunne øve på.. Gruff!Ellers har jeg snakka med mamma i dag og blitt litt oppdatert på situasjonen med far (morfar).. Han har magesår i tillegg til alt det andre.. men er litt bedre:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar