23. okt. 2007

Gamle dagbokinnlegg...

Mandag 17, tirsdag 18 og onsdag 19. september;
Mandag var jeg støl som f etter surfinga! Merker ikke at man bruker så mange muskler siden det er så gøy. Følte meg ganske syk hele dagen, men holdt ut. Mandag var første dag med journalistisk teori, noe som var ganske lett for meg og Nha Ly siden vi har studert medievitenskap i 2 år.. Siden det var lett ble det etterhvert også ganske kjedelig! Ellers kunne Silvia etter kveldsmat fortelle at Nha Ly er flink til å prøve å snakke mye portugisisk og at jeg ikke sier noe, men forstår alt. Så hun følger med altså.. hehe.
Tirsdag var vi å fikset visumet på policia federal på flyplassen, på tide for meg og Nha som snart har vært her i 30 dager! Han som var ”sjef” der så veldig mafia-skummel ut altså:P Og så kaller de fleste brasilianere meg for ”Marielliiii”, så tror muligens det er et ganske vanlig navn her nede. Var noen som ikke fikk fiksa visum i dag fordi de hadde sorthvitt bilde eller at bildet var bittelitt for stort. Jepp, her er de nøye på slike ting! Saks har de ikke hørt om..
Oh, og på tirsdag sovnet vi rundt kl. 19..!! JEPP! Og våknet selvsagt tidlig dagen etter... litt irriterende siden vi hadde fri fram til kl. 12. Fikk krampe i låret med det samme jeg sto opp av senga og senere på ettermiddag fikk jeg strekk i det under capoeiratrening. AUUUU!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar