8. okt. 2007

Søndag 16. september

Våknet klokken 05:15 av at jeg var syyykt kvalm:( Ikke så farlig da, skulle jo møte på surf ganske tidlig så. Kjøpte meg surfeskjorte, så nå er det bare å vente på gubbeskillet (t-shirt skille:P).
I dag vanket det et større brett for meg, større brett er enklere. Fikk egen surfelærer også gitt, så jeg må jo ha vært ganske dårlig i går:P hehe
Fikk iallfall lært meg noen nye ting og ble en smule bedre, faktisk så bra at Bruno (surfelærer) sa at ”Marie is the new norwegian surfer!”. MYE mulig dette var ment som en morsom kommentar da, men hvis ikke kan vi iallfall slå fast én ting; det finnes ingen gode surfere fra Norge:P
Oss jentene la oss til steking på stranda etter kurset.. herregud hvor mange som kommer bort når de ser gringaer! Selgere, lokale helter osv osv.. Jeg og Nha Ly har jo lært oss for lenge siden å bare si ”NEI” til alt (en liten episode på stranden i Buzios, remember?).. :)
Ellers er vel det mange koselige folk også da, sånn som snille gutter som ber oss være forsiktige og slikt.. ;) Fikk til og med spørsmål om jeg trente bodyguard! Hehe..

På kvelden ble det beachparty på stranden i Rio Vermelho (der vi bor). Christina hadde laget ”leker” for oss:) Hele klassen var samlet, unntatt Guro og Linda. Var også noen brasilianere der, som selvsagt ikke snakket noe særlig engelsk... Fikk meg visst en ny venninne, hun sa iallfall ”minha amiga” til meg hele tiden:P Gjorde sitt beste for å spleise meg med sin venn Casio(huh?), som ikke syntes det gjorde noe at jeg har kjæreste i Norge så lenge ingen på partyet kunne sladre om det til han!! Freidige folk... :P
Ble til slutt fulgt trygt hjem av Angie og en brasilianerene på strandpartyet, og jammen viste det seg ikke at han fyren bodde i samme leilighetskompleks som meg jo! Faktisk i samme etasje også!! Så nå har jeg en ny hilsevenn i trappene ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar