8. okt. 2007

Lørdag 15.september

Første dag med surfekurs! :) Kjekke instruktører også gitt (han ene ligner litt på Vin Diesel synes jeg!), ekstra spennende:P Iallfall noe Tina setter pris på.. hehe.
Startet med lett jogging og tøying på stranda for å bli klar for å sloss mot bølgene. Klarte å stå på brettet en av de aller første gangene jeg prøvde, deretter gikk det vel egentlig bare nedover.. hehe. Sånn som det pleier å gå i bowling; høy score de første forsøkene, så blir det baaaare gutterball:P
Ble iallfall maks sliten av surfinga og returnerte hjem med en haug ekstra blåmerker! Merker ikke så mye når man er i vannet siden det er så gøy. Ble mystisk kvalm etter surfen da, muligens fått i meg for mye saltvann? Hmm..
Jeg, Nha og Naomi var en liten tur i gamlebyen på ettermiddagen, fikk i oss sånn goood iskaffe også:) nam nam..
Kjøpte noen smykker (...blitt mange sånne...) og strandsarong. Stoppet ved skolen på tur tilbake for å se gutta spille foppal med brasileiros:P Fortsatt kvalm...Pizza til middag, på et pizzasted like i nærheten av der vi bor. Klarte faktisk å spise litt selv om jeg var blirr ganske dårlig etterhvert.. Flotters at vi må ta tidlig kveld siden surf i morgen starter kl 08! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar