8. okt. 2007

Fredag 14. september

Pissdag... I dag vil jeg hjem!! Kjappere enn fortest! Helst i går.
Siste dag med flerkulturell forståing på en stund. Vært litt dårlig i magen i dag, sånn ”nesten kaste opp”-dårlig. For mye godteri i går? :P
Hatt våre første timer med dans og capoeira. Var som ventet ikke så veldig flink, men det var gøy lell! :) Bare gi meg noen uker.. host host. Føler på meg at dette kan gå dårlig egentlig, siden jeg har ekstremt liten tålmodighet og veldig kort lunte... :S
Grunnen til at dagen endte opp som bajs er samtalen fra mamma på vei hjem fra capoeira; far (morfar) er syk. Fikk melding fra mamma om at hun skulle til legen med han for noen dager siden og etterlyste oppdatering siden jeg ikke hørte noe mer. Skjønte det måtte være noe mer alvorlig siden hun ringte istedet for å sms’e... (deja-vu...)
Han ligger på sykehus og han har kreft. Så jeg vil hjem.
Forsøker å tenke som mamma sa; om jeg er der eller ikke vil han fortsatt være veldig syk.
I dag hater jeg verden! Eat shit... reis.
Måtte få tankene over på no annet, så det ble middag med jentene i Rio Vermehlo. Kom i snakk med noen brasilianere som faktisk kunne godt engelsk også, ikke verst. Vi har fått vår første venn i Brasil; Sara.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar