23. okt. 2007

Lørdag 22 og søndag 23. september

På surfekurset lørdag ble jeg sendt opp av vannet etter 20 minutter fordi Bruno kunne se at jeg hadde vondt hver gang jeg prøvde å reise meg opp på brettet.. Fikk beskjed om å tøye litt og slappe av + at jeg fikk noen ”medisintips”. Satt å kjeda meg på stranda imens alle andre surfa..grr. Så på gale brasilianere som spilte fotball og skalla så hardt i hverandre at de garantert fikk hjernerystelse!
Etter at de andre var ferdig med surfinga var jeg blitt så rastløs at jeg måtte få lurt med meg noen til å øve litt på volleyball, min heldige utvalgte ble Linda:D Nha Ly ble også med etterhvert og så kom det en ukjent gutt også gitt! :) Heldigvis var han ikke så flink, hehe.. Men han var veldig snill og løp etter ballen hver gang den trillet laaaangt avgårde!

På søndag skulle vi prøve å få stooore bølger lenger ut i vannet, så vi padlet i EVIGHETER for å komme oss langt nok ut. Ikke så enkelt å komme seg forbi området der de fleste bølgene slår heller.. tror jeg har drukket nok sjøvann for en stund etter denne helga!
Vel uti bølgene kom det jo aldri noen som var gode nok til at vi skulle klare å stå, så vi bare lå der.. i bølgene.. opp og ned... og ble kvalme.....! Etter en stund måtte jeg og Christina bare gi opp og forsøke å komme oss inn mot land, tipper vi var temmelige grønne i trynet da vi kom opp på stranda til de andre. Nha Ly (som blir SYKT lett sjøsyk) var smart og hadde aldri så mye som dyppet tåa nedi vannet siden hun la merke til bølgene med en gang vi kom om morgenen:PEllers i helga har Nha Ly klart å få meg til å spise kjøttdeig her nede uten å klage, vi har baksnakket kjærestene våre hver kveld og fått nye uvaner; sovner med mp3-spilleren på og våkner med tomt batteri neste dag...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar