14. sep. 2007

Fredag (Sexta feira) 7. september;

Felles strandtur... Jeg og Nha har vent oss til latinamerikansk tid, så vi kommer alltid for sent. Jeg var vel kanskje sånn fra før av da, hehe:P
Godt vær, utrolig nok! Regnet ikke noe som helst på dagen faktisk.. Mye bølger da, så vi ble presset opp på gresset etterhvert. Har sikkert vært litt stille i dag siden det e 7. september – nøyaktig 2 år siden bestefars begravelse. Dessuten begynner jeg å bli litt sliten av vertsfamiliegreiene.. vi er jo aldri alene hjemme og jeg er vant med å være mye alene! Litt av en omstilling å gå fra å være alene hjemme i et stort hus hele sommeren til å plutselig bo med 5 andre i en liten leilighet.Middag med klassen og familiene på kvelden. Var ikke helt i festhumør jeg, så dro hjem ganske tidlig. Kjøpte godteri på ”super’n” :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar