14. sep. 2007

Torsdag (Quinta feira) 6. september;

Kl. 09 var det infomøte på skolen.. gikk dit sammens med de andre som bor i Rio Vermehlo (Naomi, Margrethe, Tina og Christina). Portugisisklæreren vår fortalte litt om den brasilianske kulturen, kom ikke akkurat opp noe vi ikke visste fra før av egentlig. Ser da litt på TV:P Dessuten kjenner jeg jo Cynthia, min lille chilena.. hehe.
Lunsjet i skolekantina, nam... kilosbuffet, det kan vi like..! :D
City tour med buss.. vært innom flere bydeler og sett oss litt rundt. Tilbake i gamlebyen en tur også.
Slutten av touren var på en shoppingcenter, så det ble jo selvfølgelig til at vi ble igjen der.. Surret rundt på jakt etter bukse, hettegenser, nye sko og stor veske. Fant bukse... og 2 nye t-skjorter som jeg ikke trenger (seff). Tok sikkert 2-3 timer bare det. Var flere som ble igjen, men mistet de fleste etterhvert. Angelo traff vi på igjen da, så han hang sammen med oss til vi var ferdigshoppa. Stakkars:P Vi syntes egentlig litt synd på han etter det, så vi ble med han for å ta en øl i en luguber bakgate. Èn øl blir lett til to osv:P Taxiet hjem etterhvert, begynner å forstå litt mer av språket nå. Gøy:) Taxisjåføren viste oss bilde av datteren og sa at jeg lignet på henne.. Så jeg kan altså se ut som en innfødt Bare vent til jeg blir litt brun;) (As if it’s ever going to happen, det bare regner her jo!)Laaaaaaang dag iallfall, er trett... i morgen er det den brasilianske independence dagen her, så det mest er stengt. Blir boring... Om det ikke blir strandtur med skolen skal vi vel henge litt med vår nye venninne, Angie.. aka Angelo:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar