13. feb. 2009

Shopping i snøværet

I dag har jeg endelig fått brukt gavekortet som jeg fikk av Morten til bursdagen i fjor. Eeeeegentlig skulle jeg vel kanskje finne meg en koffert, men de er jo så lenge siden jeg har kjøpt meg en skikkelig veske. Altså, hvis jeg skal få gavekort for å kjøpe meg koffert må det være gavekort på en butikk der de KUN selger kofferter:P


Fikk også bytta et par sko jeg kjøpte for 2 uker siden (jess, jeg liker å gjøre ting i siste liten). Innså etterhvert at jeg garantert ikke orker å snøre på meg høye sandaler i sommer, så byttet til noen pumps med lavere hæl.. Har skapet fullt av high heels som sjeldent (eller aldri!) blir brukt. Skal innrømme at jeg er aller gladest i sneakers;)



Ellers har jeg hjulpet en "anonym kar" med Valentines-kjøp.. hehe. Forhåpentligvis kan han en vakker dag gi tipsene videre til Morten..!! HAHA! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar