25. jan. 2009

Smilekampanje 2009

Fortsetter det jeg starta en gang i 2006, etter å ha blitt drittlei av å sitte på bussen med daffe folk hver morgen på vei til Dragvoll. (Jess, det var i den tiden jeg fortsatt var på skolen minst 3 dager i uka..:P)

Synes det hadde vært fint om folk kunne smilt mer. Av og til er det liksom bare det som skal til for at dagen skal få en bra start; at en fremmed smiler til deg når han eller hun setter seg ned på setet ved siden av. Det finnes hundrevis av muligheter for å blotte tennene sine i løpet av dagen, så kom deg ut og glis til verden - så kommer sikkert verden til å glise tilbake;)

1 kommentar:

  1. hehe jeg syns også folk alltid ser så daffe ut, spes om vinterene, så jeg smiler til alt og alle. noen ganger får jeg litt rare blikk da...
    siste hendelse var på trikken i oslo, jeg og ei venninne satt ovenfor hverandre, satt ei dame ved siden av henne som jeg smilte tll, hun smilte tilbake, og jeg smilte igjen. endte med at venninna mi spurte" hva sitter du og smiler av..?" måtte jeg jo si at jeg satt og smilte til damen ved siden av henne og damen sa"hun smilte jo så søtt, så jeg måtte smile tilbake" og alle brast ut i latter... :) en latter forlenger livet ja:)

    SvarSlett