10. okt. 2008

Nattkino; Fritt vilt II

Natt til fredag var jeg og Morten på kino for å se "Fritt vilt II". Jeg hater egentlig å se skumle filmer på kino, men lot meg etterhvert overtale. (Og til de som tenker PINGLE; det var Morten som skvatt flest ganger.. så det så!)

Filmen var grei underholdning, som forventet. Alle skrekkfilmer har jo sånne ulogiske handlinger som f.eks. å ikke å skyte en drapsmaskin når du har muligheten, ikke løpe ut av huset der morderen herjer når du får sjansen osv.. Men fortsatt veldig irriterende! Ble litt for forutsigbart, men meningen med skumle filmer er jo ikke at du skal bli overrasket av plottet- du skal hyle av skrekk! Noe fjortisene (som hadde tatt over kinosalen denne natta) gjorde til gangs!

I tillegg til hyling ved hvert minste knirk i filmen bidro de også med ekstra irritasjon ved å skravle i tide og utide og ved å le etter hvert slakt ("hi hi, jeg ler når jeg er så redd at jeg pisser i buksa!"..)
Skal herved skrive inn til Trondheim Kino og be om fjortiskvote pr. sal!!! Er faktisk litt imponert over deres evne til å gi totalt faen i 350 andre mennesker inne i kinosalen..


Anyways; Fritt Vilt 2 - Enjoy!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar