18. okt. 2008

Hmm...

Jeg har et problem. Et problem jeg ikke trodde jeg skulle få... Men det har jeg altså.
Alle klærne mine er for store!!!
Siden jeg ikke føler meg spesielt tynn for tiden må jo dette bety at jeg var feit før. Flotters.
Anyways, buksene mine er for store og diverse finklær som jeg har kjøpt (og seff har lyst til å bruke nå..) trenger ekstra fyll. Heldigvis kjørte jeg også en ganske slutty stil for noen år siden, så de superstramme og utringa toppene passer egentlig greit nå:P hehe..
Jeg har lyst til å kjøpe meg nye bukser, og må ha noen med lite stretch i slik at de ikke blir svære etter noen timers bruk. Dette vil da si at jeg må kjøpe litt dyrere bukser enn H&M-greiene, noe som igjen vil være rimelig kjipt når jeg legger på meg igjen. RIMELIG kjipt er vel neppe ordet her, men men..

Heldigvis har jeg det stilige skjerfet mitt som jeg har fiksa sånn som jeg blogga om for litt siden... :)

Hmm, nå får jeg vel snart kalkunhals ja..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar