14. juni 2008

Sååååååå, siden sist har jeg tydeligvis fått mer jobb siden jeg ikke har hatt tid til å oppdatere:P

Nå er det nesten for mye egentlig, og jeg har fortsatt IKKE HATT FRI en eneste lørdag siden jeg begynte der i april! Og mer blir det sikkert også, for nå skal snart Natali slutte - hun har fått seg fast 100% stilling en annen plass. SNUFS! :(

Ellers har det sikkert skjedd mange spennende ting, men ingenting jeg orker å skrive masse om.. ha hah! Vært i Lensvika sammens med Morten og faren, og der møtte jeg mormoren til Morten. Gamle damer er trivelige. :) Fikk meg til å savne mine egne bestemødre mer enn jeg gjorde fra før av... Og så savner jeg tantebarna mine og mamma, hunden min, gå tur i skogen hjemme, Myrvang, midnattsol osv osv.. Blir jo aldri skikkelig mørkt i Trondheim engang, så da vil jeg like gjerne bare ha sol hele døgnet! Savner dog ikke 5 usle grader og snebyger, som jeg har hørt rykter om at det er visse steder i Finnmark for tiden... :P

Forresten, etter at jeg prøvde å bli kvitt ebay-avhengigheten min ble jeg plutselig hekta på annen netthandel; H&M.com, Ellos.no bla bla blaaaa! OG DET ER DIN FEIL SIFF! :P
Og egentlig prøver jeg å spare litt, så burde vel kanskje legge ned den shoppingsida som ligger å venter på at jeg skal bli ferdig å blogge.. hmm:)

Oh, og så lurer jeg på hva jeg skal gjøre til høsten og vinteren! Har planer om å gjøre ferdig det året jeg gikk på BI (mangler noen eksamener), og så skal jeg bytte ut noen fag i bacheloren også. Må rett og slett bare få fingeren ut og komme meg ned til BI-kontorene for å snakke med noen der om det. Men slikt går ikke når man jobber når de har åpent:S
I will find a way...

PS! STYGGLEI sorte bukser... men fra lørdag til onsdag er sjefen på ferie, så da skal jeg og Natali snike oss på jobb med jeans. Med høye hæler og pene topper seff;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar