16. juni 2008

Gull og glitterrrRRrRrr

Når man jobber på gullsmed blir man automatisk litt interessert i smykker og klokker. Så jeg legger til nye saker på ønskelisten min hver dag.. :)

Før helgen kjøpte jeg meg noe enkel ørepynt + en sølvring med zirkonia. Og ved første gangs bruk på jobb i dag fikk jeg spørsmål om vi hadde flere sånne ringer inne.. og selvsagt flere spørsmål om klokken min! Den er så populære at den er utsolgt hos leverandør og vi får ikke flere før i slutten av måneden.




Ellers fikk jeg også kommentar på kjedet mitt, som jeg kjøpte for noen uker siden. Ga et likt et til Tina i forsinket bursdagsgave :)



Heldigvis ønsker jeg meg stort sett "billige" smykker.. liker ikke enstens-diamanter noe særlig, og det passer jo bra siden de er dyrere enn samme carat fordelt på flere stener. Mowhaha!



Journey-diamantring til "kun" 4290,-

Men ting endrer seg stadig; tidligere skydde jeg princess-cut som pesten, men etter at jeg måtte prøve en slik ring i dag endret jeg mening. Den var njuuudelig;) Men så var det bare denne ene ringen jeg likte, synes ikke anhenget eller ørepynten til var noe pent.

Ellers smellers er jeg på jakt etter en til klokke! Vil ha en med sort reim og gullfarget skive. Er en Guess-klokke jeg liker og en Seiko. Guess'en blir cirka 2000,- billigere enn Seiko'en.. hmm. Meeeen den dyreste er jo selvsagt den peneste. Blir muligens et bursdags-gaveønske;)

Vurderer å kjøpe ørepynten som hører til armbåndet jeg skulle få (long story:P) av Morten på Valentinsdagen..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar