4. apr. 2008

Ny jobb! :)

HURRA!!

Jeg har fått meg en ny jobb, her i Trondheim. Så nå slipper jeg å reise opp til kalde Finnmark i sommer for å overleve:D
Fikk faktisk den første jobben jeg søkte på; ekstrahjelp hos gullsmed Thune på Solsiden. Var den eneste fra en stor bunke med søkere som de hadde kontaktet, så de håpet jeg ville jobbe der.. hehe. Trodde liksom jeg bare skulle på intervju jeg, men neida - der fikk jeg presentert arbeidsavtale og arbeidsplan med en gang gitt:P


Har vært der 5 timer både i går og i dag for å lære litt, og det er en smule bedre enn gamlejobben ja. For det første slipper jeg å lukte pølser etter endt arbeidsdag, for det andre er det rett og slett bare deilig å ikke ha superstress hele tiden. Og på en gullsmed renner det liksom ikke inn med fylliker og fjortisser hele tiden heller, så er et litt mer behagelig klientell.. :) Men hm, betyr dette at jeg ikke blir sjekka opp på jobb mer? Snufs.. hahaha!


Aaaanyways, jeg stortrives allerede. Bare synd jeg er satt opp til å jobbe hver eneste fredagskveld og lørdagsettermiddag helt fram til 17.mai, men det skal jeg sikkert få ordnet litt på. Har blitt litt "edelstens-interessert", så nå holder jeg på å lære meg masse om diamanter og slikt. Har pleeeeeenty diamanter på jobben... phui! Tror jeg kan bli litt snobbete om jeg jobber der for lenge.. hehe:)

Oh ja, og så står det faktisk i kontakten min at jeg må pynte meg når jeg skal på jobb.. så smykket jeg fikk av Morten til bursdagen min får følge meg på jobb av og til :P


Har funnet noen fiiine ringer jeg har lyst på (hint til en rik venn...hehe);


0, 4 carat W (Wesselton (hvit)) VS (klarhetsgrad/meget små inneslutninger) Ca. 13 000,-




1, 02 carat Wesselton/SI (små inneslutninger) Ca. 25 000,-




0, 83 carat W/SI Princess cut Ca 13 000,-




Den siste er den jeg egentlig liker best... så søøøøøt:)

Ellers har jeg litt lyst på denne Guess-klokka, men det er liksom bestselgeren da.. så alle har jo sånn:/


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar