25. apr. 2008

Avhengig? Ebay? JEG!?

Jeg har muligens tatt litt av på ebay.com i det siste, men det blir så lett å handle når man ikke får opp summen i norske kroner:P Denne uken venter jeg x antall pakker, har allerede fått 2 kjoler. For det er jo virkelig noe jeg trenger flere av - kjoler. Bruker jo kjoler hveeeeeeer dag, heeeeele tiden. Godt at mamma ikke bor i nærheten, for da hadde jeg fått mye kjeft:P Det er ganske fine kjoler da, så egentlig skal jeg bare legge de i skapet og vente på at noen skal gifte seg/døpe barnet sitt/konfirmeres eller noe slikt.. Hmm.

Ellers smeller. Fint vær i Trondheim for tiden, men fortsatt kaldt når man er i skygge. Var ute på fisketur i går og fikk (som vanlig) ingen fisk. Ble dog enda flere bilder som jeg kan fylle opp laptopen med. FORTSATT ikke ferdig med å sortere bildene fra i høst jeg. Må lære meg å slette dårlige bilder med en gang:S

Ah, mamma var jo på snarvisitt her for 2 uker siden. Skulle hente hjem mormor, så var noen timer innom og fikk møtt Morten. Så kom tante, mormor og Daniel (fostersønnen til tante) for å hente henne. Stakkars Morten, der fikk han opplever skravlekjerringer. HAHHAA, tror han ble en smule sjokkert:P

Nærmer seg eksamenstid, så blir sikkert mye syting i bloggen her framover.. DU ER HERVED ADVART!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar