10. mars 2008

Update

Hvis du er innom bloggen min regelmessig skjønner du nå at jeg har oppdatert ganske mye allerede.. hadde skrevet litt fra Mexico i en annen blogg, men ikke orket å lime det inn hit.. men nå er det altså gjort! ;)

Ellers smellers! Tilbake på skolebenken i Trondheim, eller rettere sagt; tilbake på kantina på Dragvoll.. hehehe.
Har valgt verdens kjedeligste fag.. jau jau.

Savner Brasil MASSEVIS! :( Men prøver alltid å tenke på alle tingene jeg IKKE savner når jeg blir for nostalgisk.. f.eks. det å være søkksvett igjen 5 minutter etter å ha kommet ut av dusjen! :S

Mange av vennene mine har flyttet fra Trondheim det siste året, liker ikke utviklingen her.. så Nha Ly, du har bare med å pelle deg tilbake SNAREST!! :(
Merker veldig godt at jeg er tilbake i en mindre by, er litt rart hvor fort man blir vant til andre steder.. Men ikke misforstå meg helt nå; selv om jeg sier at jeg savner Salvador betyr ikke det at jeg vil bo der igjen, men kunne absolutt tenkt meg en liten ferie der i nær framtid. :)

Ja forresten, jeg har jo blitt samboer:P Hæhæh.. DET hadde jeg IKKE sett for meg for 1 år siden iallfall!! Holy dæven:P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar