5. jan. 2008

Nytt år i moderlandet

Var dødssliten etter reisen hjem (som forresten gikk uten store forsinkelser *SJOKK*). Vi syntes det var bikkjekaldt da vi kom til Paris, der var det 6 plussgrader.. ehe.
Trodde jeg kom til å være døgnvill i flere dager, men det gikk overraskende bra.. litt jetlag muligens, men det får man tåle. Iallfall, hadde bestilt risgrøt til nattmat når jeg eeendelig kom til Trondheim rundt kl.01 ellerno om natta... Jippii :P
Nyttårsfeiringen var fin-fin.. Var på fest hos Hugo og Marie, mange kjentfolk jeg ikke hadde sett siden lengesiden!! Uh, jeg var brunest på fjesten ja:P haha

Nå er det late dager hjemme hos mamsen nordpå, lære å lage mat og slikt.. hi ha ho he!
Blir kaldere og kaldere for hver dag her.. men jeg er flink til å pakke på meg flere lag med klær! Ganske imponert over at jeg ikke er blitt syk etter hjemkomsten egentlig...

Fredag fikk jeg min siste vaksine for en stund (håper jeg). Og så ble jeg og bissevov forfulgt av Mikkel Rev da vi var ute og gikk kveldstur.. Fint å gå tur med allerede spinnvill hund som ser en rev ja... :P

Prøver for tiden å velge fag for våren, men det er ikke så lett! Alle fagene jeg vil ha går ikke før til høsten.. BLÆ og HÆ!



Mettesøta

Ja nå kan du lure på hvem dette er tante:P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar