22. nov. 2007

Update


Oisann, har visst ikke blogget på en stund jeg.. men det er rett og slett fordi det ikke har skjedd så mye spennende her. Eller.. hm.


Forrige helg var vi på reggaefest på en strand. Det var utrolig gøy! Danset i sanden, helt til kneet mitt ikke klarte mer... det kommer vel av at jeg har begynt å jogge et par ganger i uken, men ikke har skikkelige joggesko. Oops:P
Festen var iallfall verdt reais'ene vi betalte for å komme inn, og til slutt var vi så slitne at vi taxi'et hjem rundt kl 01.. Ikke som en fest i Norge med andre ord, der hadde vi vel krøpet hjem kjempefulle klokken 04!




Denne helgen hadde vi langfri, så jeg og Nha kom oss endelig til Praia do Forte og fikk sett på skilpaddereservatet. Var veldig varmt den dagen, så ble skikkelig slitne og trøtte av å være der. Plutselig kom det regnskyer også, så da ble vi klamme i tillegg:P Men det var spesielt å se skilpadder på så nært hold da.. var så nære at vi faktisk kunne ta på dem, men da tipper jeg at vaktene der hadde blitt sure.. hehe..






Ellers smellers... har startet krig mot maurene som forsøker å ta over leiligheten vår. Begynner å minne meg om våren i Frostaveien i Trondheim;)


Oh, og så har jeg og Nha nedtelling til Costa Rica og Mexico! Gleder oss stort til juleferie!! I dag er det 25 dager igjen;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar