8. nov. 2007

Deleksamen i foto- og reportasjejournalistikk

Fra onsdag til mandag hadde vi eksamen. Temaet vårt var kropp og/eller helse. Hadde veldig dårlig tid, så jeg gikk for noe av det første jeg tenkte på; kroppskunst og tattoo. Var en del problemer fordi tolken jeg ble tildelt var litt sløv og det var helligdag på fredag.. dvs alt var stengt! Og ingen har selvfølgelig åpent på søndager heller.. Så jeg tok hovedbilet mitt mandagsmorgen jeg! PHUII! :)

Ikke helt sikker på hvordan det gikk denne gangen... blir spennende å se.

Ellers er det flyttetid for meg og Nha Ly i morgen! ;P Da bytter vi rom med Guro og Linda. Inne på rommet bor det en gecko! De andre har kalt ham Geir, men når vi flytter inn bytter han navn! da blir det Hjalmar, så det så! :D

Legger ved bilde fra oppgaven min + et bilde av HJALMAR.. :P







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar