10. juli 2008

Storestorebror på besøk i byen

I går kveld kom Ronny (min eldste storebror), fruen Line og Andreas (10), Kristian (7) og Martin (3) til Trondheim. Fikk vite det av mamma tidligere på dagen, via MSN. Har vært uten mobil siden torsdag fordi Posten klarte å rote vekk pakken min med simkort i... Grr. Anyways, brodern og de hadde forsøkt å få tak i meg før de kom, men de visste jo ikke at jeg var mobilløs. Heldigvis fikk jeg fri fra jobb i hele dag for å være sammen med dem.

Avslapning på Trondheim Torg

Lille Martin, som hadde gledet seg til å treffe tante, ble akutt sjenert da han traff meg først.. men han tok ikke lang tid å bli varmere i trøya:)
Ble en spasertur rundt i byen, og blant annet var jeg i dag i Nidarosdomen - for første gang:P
Avsluttet ettermiddagen med et laaangt besøk på en lekebutikk, tar tid når 3 unger skal finne leker..:P hehe

Kjøpte en bamse til Morten, så nå får han ikke lov til å stjele min mer!! Den han fikk er dog penere og MYKERE enn min, men jeg er trofast mot min gamle sengevenn;)




Morten og bamsen knytter bånd:P Bamsen må se på imens Morten spiller guitarhero...

1 kommentar:

  1. ååå så koselig med besøk da:) tanteunger er gromt..

    jasså:) så Morten er en liten bamsegutt... hihi... søte de var!

    du må poste din bamse da, så vi får se hvordan den ser ut:)

    nha ly

    SvarSlett