14. des. 2007

Tchau Salvador, e muito obrigada!

Da var de siste eksamenene overstått. Leverte den aller siste på lørdag, men spørs om jeg står:P Sleit litt gitt...


I natt reiser jeg og Nha videre til So Paulo, en av verdens største byer. Har lest at den er nest størst og fjerde størst, så la oss si tredje største :P


Mandag farter vi videre til Costa Rica og etter et par dager der fortsetter vi til Mexico, før vi kommer hjem til Norge om 2 uker.


Jeg har gruet meg til å reise i flere dager.. Trodde det skulle bli litt lettere når de andre vi har hengt sammens med dro først , men det hjalp ikke så mye.. Kommer til å savne byen og menneskene MUITO! Husker jeg var ganske negativ til livet her i begynnelsen, men til slutt har nok de positive tingene veid opp for det negative.


Vi var det siste kullet som fikk studere foto og reportasjejournalistikk her, neste semester er det flyttet til New York. Synd for de! Tror virkelig de går glipp av mye...


Har SÅ mye å skrive, kunne sikkert sittet her resten av kvelden for å fortelle - men jeg må pakke. Så jeg laster opp noen bilder fra hva vi har drevet med i det siste:) Enjoy!



Liten feiring av nok en overstått eksamen


Juleverksted/julefrokost



Ute på Boomerangue med nytt bekjentskap, Ciro
Naomi klatrer i masten på seilbåten på avslutningsbåttur

Ut i jungelen på en øy vi strandet på

Siste kveld i gamlebyen, Pelourinho

1 kommentar:

  1. ååå som jeg savner dette!!!!! nesten så jeg griner her.. uff;/

    nha ly

    SvarSlett