15. mars 2007

Msn...



Hva om jeg ikke har lyst til det da? Kan jeg få lov til å skrive en upersonlig melding? MÅ jeg skrive noe her? Jeg liker ikke måten MSN kommanderer meg til å måtte skrive noe bak nicket mitt. Det provoserer meg at det står slik. Kunne det ikke bare vært et blankt felt? Jeg vil ha et blankt felt, ikke en personlig melding! Jada, jeg vet at alle andre kun ser et blankt felt der.. men JEG ser fortsatt . Og jeg vil ikke. Jeg føler at MSN prøver å tvinge meg til å skrive noe der, og jeg liker ikke å gjøre ting jeg blir tvunget til å gjøre. Dette gjør at den personlige meldingen sidestilles med f.eks. oppvask, gå tur med en masete hund og skifte bleier på babyer. Det er slike ting man tvinger folk til å gjøre. Derfor blir min personlige melding ofte negativ. For jeg blir negativ av å måtte skrive noe der! Og jeg blir enda mer negativ over at jeg er blitt så opphengt i dette!
Jeg er faktisk avhengig av personlig melding-funksjonen. Noen må sende meg på rehab, kanskje den samme som Britney Spears. Det skal visstnok være veldig fint der. Britney har sikkert også irritert seg over denne teite MSN-greia, det er den egentlige grunnen til at hun barberte av seg håret og klikka. Hennes personlige melding på MSN den dagen var sikkert noe slikt som "DO(ing) SOMETHING! CRAAAAAAAZY! Oops, I'm out shaving my head cuz It's my prerogative."
Sammen skal jeg og Britney starte folkeaksjonen MOT personlige meldinger på MSN, det er rett og slett helseskadelig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar