30. mars 2007

Flinkis på påskeferie

Reiste hjem til mamma på onsdagskvelden, var schliiiten som få da jeg endelig kunne slappa av i mammas stue 7 timer etter at jeg satt meg på flybussen inn til Værnes. Sov leeeenge ut på torsdag ja! :)
Er litt lei påskeferien før den har begynt jeg da.. er ganske kjedelig her! Men i dag kommer Tina og Rayner, så da blir det vel litt mer sprell tenker jeg. Og i neste uke kommer Ellisif også! DET blir gøy! Ah, må huske at jeg skal jobbe 3 dager i neste uke...hm.

Anyways, siden jeg har kjedet meg omtrent helt siden jeg sto opp fant jeg ut at jeg like så godt kunne gjøre noe fornuftig istedet for å zappe febrilsk mellom TV-kanalene. Så nå har jeg ryddet og ommøblert på rommet mitt i flere timer.. Noe jeg har utsatt i flere år! :P Er selvfølgelig ikke HELT ferdig ennå, men må jo ha noe å gjøre hvis det kommer en kjedelig dag til.. hehehe:P
Litt morsomt å rydde skikkelig da, dukker opp mye rart her.. gamle skoledagbøker, brev og ting som minner om "gamle" dager... :D
Funnet en hel del skrot også, så vi kan ha skikkelig påskebål i neste uke!! :P

Nå skal jeg legge meg med supergod samvittighet! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar